Tinkamos kokybės prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.362 straipsniu (Daiktų keitimas ir grąžinimas) ir Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu dėl mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo.

Pirkėjas, sudaręs pirkimo-pardavimo sutartį įsigydamas prekę naudojant tik ryšio priemones (internetu ar telefonu), todėl prieš pirkdamas negali gyvai apžiūrėti bei įvertinti prekės, turi teisę pakeisti/grąžinti įsigytas prekes, Pardavėjui apie tai raštu pranešdamas info@coloreta.lt ir gražindamas Varėnos g. 12, Kalesninkai, LT-17185  per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių pristatymo dienos ir atgauti visus už jas sumokėtus pinigus. Pirkėjas gali atsisakyti dalies ar visų prekių, pirktų su viena pirkimo-pardavimo sutartimi.

Tinkamos kokybės prekes galima grąžinti per 14 dienų, jei:

    • visos grąžinamos prekės supakuotos originalioje tvarkingoje pakuotėje ir komplektacijoje, nepraradusios prekinės išvaizdos (su etiketėmis, apsauginėmis plėvelėmis ir kt.)
    • prekės nesugadintos ir nenaudotos
    • grąžinant prekę pateikiamas jos pirkimą patvirtinantis dokumentas (sąskaita faktūra ar pirkimo kvitas)
    • Norima grąžinti prekė nėra įtraukta į negrąžintinų prekių sąrašą, bei į sąrašą prekių, grąžintinų tik Pardavėjui sutinkant, nurodytą 2014-07-22 LRV Nutarimo Nr. 738 „Dėl mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo“ (nuoroda internete – https://e-seimas.lrs.lt/portal/legalAct/lt/TAD/TAIS.137498/gbRnEdgWgw) aktualioje redakcijoje, galiojančioje pirkimo-pardavimo sutarties sudarymo momentu.
    • Tinkamos kokybės prekių per 14 dienų grąžinti negalima, jei:

      • grąžinamos yra maisto prekės
      • prekės pagamintos ir/ar pirkėjui pritaikytos pagal individualų poreikį/užsakymą bei prarado prekines/originalias savybes
      • neatitinka kitų LR teisės aktuose apibrėžtų nuostatų

Pirkėjas pateikęs prašymą dėl sutarties atsisakymo ir prekių grąžinimo, prekes turi pristatyti arba išsiųsti Pardavėjui savo sąskaita (t.y. Pirkėjas prisiima tiesiogines prekių grąžinimo Pardavėjui išlaidas).

Jei prekė grąžinama Pardavėjui dėl Pirkėjo kaltės neteisingai nurodyto arba netikslaus adreso, arba jeigu prekė grąžinama pardavėjui neatsiėmus jos iš paštomato per maksimalų jos saugojimo terminą, Pirkėjas privalo Pardavėjui sumokėti pakartotino persiuntimo išlaidas, o jei prekės buvo grąžintos iš paštomato arba kurjerio – padengti Pardavėjui ir prekės grąžinimo kaštus. Pirkėjui atsisakius pakartotinai priimti siuntą (t.y. pareikalavus grąžinti pinigus už prekes), pinigai už siuntimą pirkėjui nėra grąžinami.

Visais atvejais kai grąžinama nekokybiška prekė, Pardavėjas įsipareigoja priimti nekokybišką prekę ir, nesant Pirkėjo prieštaravimo, ją pakeisti analogiška ar panašia preke per iš anksto suderintą terminą. Pirkėjui prieštaraujant dėl nekokybiškos prekės pakeitimo kokybiška preke, sumokėtus už nekokybišką prekę pinigus grąžinsime per 5 darbo dienas po prekių grąžinimo.

Teikdamas prašymą nekokybiškai prekei grąžinti, pirkėjas nurodyti tokią informaciją:

1) Prekės užsakymo numerį;

2) Prekės nuotrauką, brokuotos vietos nuotrauką (jei tai mechaninis pažeidimas ir įmanoma nufotografuoti);

3) Prekės pakuotės nuotrauką;

4) Aprašyti prekės broko, gedimo požymius ar įvardyti trūkstamą dalį.

5) nurodyti, kaip pageidauja, kad būtų išspręsta pretenzija:

a) Nekokybišką prekę prašoma pakeista kokybiška preke;

b) Ne pilnos komplektacijos prekę prašoma papildyti trūkstamomis dalimis;

c) Prašoma grąžinti sumokėtus pinigus.

Nekokybiškų prekių grąžinimo ar keitimo išlaidas apmoka Pardavėjas.

Prekių grąžinimo atveju Pirkėjas visais atvejais atsako už prekės vertės sumažėjimą, atsiradusį dėl veiksmų, nebūtinų prekės pobūdžiui, savybėms ir veikimui nustatyti.